zaterdag 24 mei 2008

Er zijn nog werkjes waar ik volop aan bezig ben. En heb nog werkjes liggen om aan te beginnen.

Waar ben ik aan bezig ben op het gebied van borduren ( kruisjessteek):

* Een handtas
* mijn trouwfoto ( wilde ik eigenlijk af hebben tegen mijn 5de huwelijksverjaardag maar dat is niet gelukt. Straks ben ik 6 jaar getrouwd maar of het dan af zal zijn is een andere vraag.
* boekenleggers voor een mailgroep van overleden kindjes.

Wat ligt er nog te wachten?

* Een tas om mijn borduurwerkjes in te steken
* 2 eekhoorntjes
* een pakketje van Winnie the pooh
* een merklap met rozen

Dit is een lijstje van handwerk.

Nu ga ik nog wat in de tuin werken. Het onkruid blijft maar groeien.
Zou nog het 1 en ander moeten planten en zaaien, maar daar is het de goede maanstand niet voor. Ik plant en zaai met groeiende maan.
Als men plant of zaait met groeiende maan, zullen de gewassen beter groeien. Doet men dit nu bv met afnemende maan, zal het ook wel groeien maar niet zo goed.

Geen opmerkingen: