maandag 4 augustus 2008

Deze keer geen ratten, wel konijnen !!!!

Deze namiddag was onze aardbol bijna een hartpatiënt rijker.
Was in de tuin aan werken en ging kijken naar de witte kolen. Omdat die heel mooi, groot, dik, ..... stonden. Mijn mama en ik hadden het er gisteren nog over gehad.
Mijn mama zei nog we zullen ze deze week af doen en in de diepvriezer steken. Ging ik kijken en wat zag ik, de witte kolen waren de helft verdwenen.
Kreeg het bijna aan mijn hart toen ik dit zag. Was er een beetje fier op, mijn papa zette ook altijd witte kolen en die werden nooit overdreven dik.
Het was bijna adieu witte kool.

Had er 1 afgesneden en gaan vragen aan nonkel J, welk dier het zou kunnen zijn. ( nonkel J is de oudere broer van mijn papa en tevens ook onze buur, en als ik het niet zeker weet is dat mijn raadsman op tuingebied)Die zei me een konijn.

Dus deze keer zijn het geen ratten die mijn tuin onveilig maken, maar wel KONIJNEN.

Geen opmerkingen: