donderdag 29 januari 2009

projecten

Hoewel ik weinig foto's post , toch zit ik niet stil.
Ben nog steeds een creatieve duizendpoot. Ben nog steeds met verschillende dingen bezig.
Nu ben ik bezig aan een truitje. Hetzelfde als hier verder staat, met de "zelfontworpen wol"
Mijn kruisjessteeklappen liggen ook nog steeds te wachten. Soms kriebelt het om een ander werkje op te zetten.
Maar ik doe het niet, zolang ik aan de drang kan weerstaan.

Goh kijk er wel naar uit als het mooi weer is en de vriezeman is weg. Om terug in de tuin te gaan werken. Planten, zaaien, ......

1 opmerking:

crea-man zei

Je zult je nooit vervelen, wat niet weg neemt dat het kan voorvallen dat je "over iets verveelt" zit... Maar dat is op te lossen hé? ;-)

Volgens mij heb jij een hele rijke creatieve geest en is je tuin net zo rijk aan groenten, fruit en ja, jammer genoeg ook onkruid...

Groetjes vanwege crea-man
PS: en véél sterkte op 17 februari!