donderdag 12 maart 2009

Momenteel vertoef ik weer in breiland. Dit keer voor mezelf. Ben een poncho aan het breien.
In hele dikke wol, want ben aan het breien met nr 8. De wol was afslag, dus dat aanbod kon ik niet laten liggen:-))
En waarom weer een poncho, heb namelijk een hekel aan een jas te dragen. Jaja deze winter heb ik die dus wel aangehad omdat het zo koud was. Maar sinds vorige week is het "bye bye dikke jas" en doe ik een gilet of poncho aan.

Ik snak zoooooooooooo naar de zon en de warmte. Dan kan ik terug in de tuin.
en dan hoop ik dat de pijn in mijn bekken minder is of weg is. Sinds de geboorte van Matyas had ik nog steeds ( jaja na 3 jaar)last van mijn bekken. Doe al lang power plate, maar dat hielp ook niet echt. Dus doe ik sinds deze week oefeningen op de pp om mijn onderrug en bekken te verstevigen. Maar ik voel nog zo hard de pijn .Weet direct weer wat het is " bekkeninstabiliteit".
Ach ja, nu weet ik van wat het pijn doet.

Geen opmerkingen: