dinsdag 2 oktober 2012

bezige bij

Ik ben nog steeds een bezig bij , of misschien beter een bezige creatieve bij :-) Met een baby in huis en 2 bezige  grotere zoons is het soms moeilijk om tijd te vinden om creatief bezig te zijn.
Grote M turnt nog steeds ( het nieuwe trainingsschema ligt hem wel) vorige week woensdag zijn grote en kleine M gestart met gitaar lessen op woensdag. Onze agenda staat goed vol, het is soms al creatief bezig zijn met de agenda's.
Dit kussen vond kleine M mooi, dus ben ik vorige week aan dit begonnen. Eigenlijk naai ik dus dit niet graag. Waarom te dik, onhandig, ......
 Een vest voor mezelf met sjaalkraag, die eigenlijk in ajour zou gebreid moeten worden.Maar ben al 3 keer opnieuw begonnen aan de kraag. De reden dat ik telkens opnieuw begon, ik had lussen, je zag het motief van de ajour niet, .....
De 4 keer ben ik dan maar gestart met gewoon recht, averechts
 Dit zijn uilen wanten voor grote en kleine M. Dan komen er nog vossen wanten , trui ,muts en sjaals.
Ik heb gewoon tijd te weinig, mijn dagen zijn veel te kort .

1 opmerking:

saramsades zei

Prachtig borduurkussen. Heb ik ook al eens gemaakt

mvg saramsades