vrijdag 11 april 2014

Rondje in de tuin

Ik had een klein "verloren" plekje naast onze veranda. eigenlijk ideaal om terug een kruidenbak te plaatsen. Groot was het plekje niet, na het nodige opmeet werk bleek dat het  34 cm op 34 cm was.  Dus ik had al een gepolst bij manlief om eventueel zelf een plantenbak te maken. Nu zag ik onlangs in een reclamefolder van B.rico een mooie hoge plantenbak van de afmetingen van ons verloren plekje. Dus nu had ik al 2 opties.  Maar nu waren we afgelopen woensdag bij de A.ction en en daar zag ik ook een hoge bloembak die wel mooi zou staan op het verloren plekje. Manlief vond dit ook, dus namen we deze bloembak. Voor 8,99 euro konden we hem niet zelf maken, die bij B.rico was duurder die was rond de 35 euro. Dan nog even verder naar het tuincentrum voor wat kruiden.  Nu staat er laurier, rozemarijn, salie, tijm en bieslook in.
 
 Gisteren toen ik de was aan het op hangen was zag ik dat de jasmijn begon open te komen. Dus heb ik een boeketje afgeknipt en in een vaasje gezet.

 Grote M zijn boon. Heb deze ondertussen al in een grotere pot gezet, de boon was uit het potje gegroeid .
Manlief had vorig jaar eens op 1 of andere blog gelezen over een aardappeltoren. Dus hebben we dit jaar een deel van de aardappelen verwerkt in deze toren.  Hier op manlief zijn blog vind je de uitleg van de aardappeltoren.

Geen opmerkingen: