dinsdag 24 februari 2015

spoed bezoekje

Vandaag nog maar eens een bezoekje gebracht aan de spoedafdeling. Opnieuw met baby M.
Tijdens de speeltijd had er een ander kindje hem omver gelopen. Hij weende wel, de juf van toezicht kon hem troosten. Maar het was zijn dagje niet meer. In de klas wilde hij niet meer meedoen, als de juf iets zei begon hij te wenen.
Toen hij mij zag begon hij ook te wenen en hij zei dat zijn schouder en nek pijn deed. Thuis gekomen bel ik naar manlief , ik zag ook dat hij zijn arm bijna niet gebruikte. Manlief zei me om toch maar eens te bellen naar de dokter. Die zei me toch best eens naar de spoed te gaan.
Terug naar manlief gebeld, die ging horen of hij naar huis kon komen.
Ff later belde manlief dat hij op weg was naar huis.
Op spoed werd baby M onderzocht, ze vreesden voor een gebroken sleutelbeen. Er werden foto's genomen, zelfs daar twijfelden ze, dus ook maar een foto van zijn andere schouder om te kunnen vergelijken.
Terug bij de spoedarts was de diagnose, een zwaar gekneusde schouder.
Nu moet hij een tijdje een draagverband dragen. Gelukkig wil hij dit wel, deze avond moest het even af. Maar nog geen 5 minuutjes later vroeg hij om het terug aan te doen.

Nadien zijn we nog even langs geweest bij zijn juf. Die schrok wel , ze voelde zich zo schuldig dat ze het niet doorhad.

Geen opmerkingen: