vrijdag 17 april 2015

Paasvakantie

De Paasvakantie zit er bijna op. De jongens vonden het een "rare" vakantie. De reden was, de papa moest werken; Hij was alleen op Paasmaandag thuis.
Want als hij nu vakantie nam, is hij minder thuis in de grote vakantie en dat zagen ze ook niet zo zitten.
Gelukkig zat het weer goed mee en hebben de kids veel buiten gespeeld. Ahja want ik had hun pc, tablet, nintendo en tv tijd heel kort gehouden.(wat ben ik toch een slecht karakter)
Maar ze hebben zicht niet echt verveeld.
Grote M had extra turntrainingen ; hij heeft volgende week zaterdag een optreden, het 2 jaarlijks gala  en begin mei heeft hij nog een wedstrijd.
Kleine M had een verjaardagsfeestje, er kwam een vriendje spelen en vandaag gaat hij spelen bij een ander vriendje.

En ik vertoefde veel in de tuin, niet om te zonnebaden of te relaxen; neen om te werken. Het onkruid komt langs alle kanten. Hoe meer onkruid ik verwijder , hoe meer er groeit precies.
Zo kwam ik tot ontdekking dat brandnetels hele lange ( soms dikke) wortels hebben, bij sommige leken het wel touwen.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Wij hadden geen paasvakantie. Alleen tweede paasdag had iedereen vrij. Hoewel mijn middelste zoon wel pas weer op donderdag begon!

Maar het is toch pas echt vakantie als iedereen vrij heeft.

Huisvlijt