donderdag 31 maart 2016

Een moeddiploma, .....

Baby M is een moeddiploma en 3 hechtingen rijker.

Deze voormiddag hoorde ik opeens of roepen : mama, M is aan het bloeden. Ik dacht nog het zal weer wat zijn, zeker weer voor de nodige aandacht. Omdat het al zo de hele morgen ging.
Ben in een kamer aan het rommelen, papieren versnipperen, wat bij de kringloop kan sorteren, .....
Baby M kwam bij mij met z'n handje op z'n kin. Ik kwam bij hem kijken, keek ik zijn mondje en zag er inderdaad bloed. Tot hij zijn hand van zijn kind deed.Het bloed druipte, ik ff in paniek, maar toch vlug een washandje nat gemaakt en er tegen gedrukt. Baby M nam over en ik vlug naar de buren.
Gelukkig was mijn nicht thuis en kon ze me naar het ziekenhuis voeren.
Ondertussen manlief verwittigd. en die kwam af.
Eens in het ziekenhuis op spoed was het wachten, het enige wat we wisten was dat het hechten zou worden.
Na ruim een uur was baby M aan de beurt. Hij was echt super flink tijdens het hechten, geen kik heeft hij de hele tijd gegeven. Bij het hechten werd hij "verdoofd" door middel van lachgas.
Ruim 2 uur later waren we buiten uit het ziekenhuis.

Tot hier toe heeft hij er weinig tot geen last van !

1 opmerking:

Sandra zei

Ai. Ik kijk ook vaak niet op wanneer er weer één huilt. Meestal hoor ik het aan het soort gehuil hoe erg het is.
Hopelijk zie je het binnenkort niet meer.