woensdag 15 maart 2017

moeizaam ....

Vandaag is het 9 weken geleden dat ik mijn ongeluk met die vrachtwagen heb gehad. Het herstel verloopt héél moeizaam. Veel te traag naar mijn goesting.
Na de kneuzing in mijn voet/ been kwam er vorige week nog een gewrichtsontsteking bij.
Het kwam vorige week dinsdag opeens opzetten, Ik was de jongens van school gaan halen met de fiets , hoe dichter we bij huis kwamen , hoe meer pijn ik kreeg.
Thuis kon ik nog met veel moeite van mijn fiets. 's avonds naar de huisarts en daar kwam het . Bovenop de kneuzing, dus de ontsteking in mijn knie. Kreeg onmiddellijk rust en ontstekingsremmers voorgeschreven.
Rust en ik gaan heel moeilijk samen. De voorbije "lente"dagen, waren hels, anders ben ik dan te vinden in de tuin of de serre nu niet.

Op creatief vlak komt er ook heel weinig uit mijn handen. Was een vest aan het breien voor mezelf, die is bijna klaar alleen nog de mouwen en de kraag maar die ligt opzij. Soms borduur ik een beetje, .... maar echt veel gebeurt er niet ;-(

Geen opmerkingen: