woensdag 12 juli 2017

schilderen

Al enkele jaren loop ik met het idee rond om de gang / hal te schilderen. Maar elke keer kwam er wel iets tussen en werd het uitgesteld.
Afgelopen vrijdag kreeg ik opeens weer het idee, vond de verf/kleur naar mijn gedacht.
Dus weer een stapje dichter bij .
Manlief is ook met vakantie, ideaal om te ( helpen) schilderen.  Zondag waren we op uitstap geweest en als we thuis kwamen in de namiddag heb ik de voorbereidingen getroffen om te schilderen.
Manlief zag de bui al hangen ;-)
Mijn checklijstje kon ik elke keer meer afvinken.
Maandag vrij vroeg opgestaan en het schilderen kon beginnen. Tegen de middag stond de eerste laag erop.
Dinsdag de 2de laag en klaar was de gang/hal.

Helaas geen voor en na foto's. Eindelijk een lang verwacht uitgesteld werkje dat klaar is. Manlief is dan nog naar de kringloop gereden om een koffer vol afgedankte spullen te gaan afzetten.

Geen opmerkingen: