zaterdag 5 juni 2010

amandelonsteking

Het zit hier weer goed mee. Heb al enkele dagen last van keelpijn. Niet dat ik uitgeteld ben . Deze morgen Grote M werd wakker en zei " mama, mijn keeltje doet pijn" Dus ik dacht we zullen samen naar de dokter gaan. Maar de kindjes en de grote mensen dokter ( huisdokter)gaat niet goed samen. Ze gaan liever bij de kinderarts.
En ze hebben elk hun voorkeur. Kleine M heeft liever de kinderdokter met haar brilletje en Grote M liever die met haar krulletjes. Maar beide zijn het hele goede kinderartsen.Grote M had dan maar beslist om thuis te blijven.

Voor mezelf had ik al enkele dagen homeopathie genomen en braaf mijn bergkristal gedragen. Bij de huisdokter dus viel het verict een amandelonsteking. En ik moet antibiotica nemen, Wat niet goed samen gaat. Heb in mijn leven al zoveel antibiotica dat de farmacie er rijk van geworden is.
Krijg er dan ook steeds allerlei bijwerkingen van. Ik zou eigenlijk in mijn bed moeten liggen. Maar voel me niet ziek en zo stralend weer.

Maar de schrik zit er dan ook in. 2 jaar geleden had ik ook een amandelonsteking die nadien een acbes bleek te zijn. Ben toen met spoed geopereerd.
Zit hier alle Goden en Heiligen te aanbidden en te eren,dat het daar niet opnieuw op uitdraait. Eigenlijk heb ik sindsdien geen keelpijn meer gehad.

Maar neem dan toch maar braaf mijn antibiotica want het is morgen schoolfeest bij de kindjes.

Geen opmerkingen: