woensdag 23 juni 2010

verjaardagsfeestje

Vandaag was het het verjaardagsfeestje voor grote en kleine M. Er kwamen 10 kindjes spelen. Grote M was in de wolken want zijn allerbeste vriendje mocht komen. We hadden het geheim kunnen houden, maar L zei gisteren ik mag naar het feestje komen want mijn mama heeft 2 kadootjes" maar ik mag niet weten wat erin zit"
Omdat het zo mooi weer was,was ik eerst van plan om water bommen te maken ( ballonnen opgevuld met water) Maar mijn mama zei als ik nu eens ga kijken voor waterpistolen. Dus zo gezegd ,zogedaan en mams op zoek naar 12 dezelfde waterpistolen en ze heeft ze gevonden. Dat vonden de kindjes zalig, na afloop kregen ze het mee naar huis.
Dus grote M en kleine M zijn echt verwend door hun vriendjes en vriendinnetjes. Voor sommigen was het misschien hun laatste keer want ze gaan naar een andere school. Ja zelfs het "liefje" van Grote M.

Kleine kindjes worden groot. Grote M is aan zijn laatste dagen als "kleuter" bezig.
Het zal toch ff slikken worden als hij dinsdag afscheid neemt van zijn juf en de wijkschool. Gelukkig blijft kleine m er nog 2 jaar.

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

time flies ... dat is een feit ... heb net jouw blogje bijgelezen en wil je bij deze nog een dikke knuffel geven. Je doet het prachtig ! Je kleine engeltje zal trots toekijken.

Juud zei

oh wat jammer dat zijn vriendinnetje naar een andere school gaat!maar wie weet hoe leuk de meisjes zullen zijn op de nieuwe school.ja kan me voorstellen dat je even moet slikken.Dat zal ik in 2011 ook hebben.. maar minder alsie van de kleuterschool komt want dan blijft hij op dezelfde school.