woensdag 6 oktober 2010

record

Vandaag hadden de jongens vrijaf op school. En dat had ik geweten deze morgen.
Ze hebben het record verbroken van ruzie maken, elkaar pijn doen, roepen ,krijsen, ..... van 7 uur tot half 1.
Tot ik kleine M in zijn bed had gedaan( die slaapt nog in de namiddag zeker op woensdag,zaterdag en zondag en soms nog een dag extra)
Heel de straat heeft geweten dat ze thuis waren denk ik. Eigenlijk zijn ze al enkele dagen op "oorlogspad".

Had grote M ook beloofd om achter een pompoen te gaan om uit te snijden als hij flink ging lezen. Maar aangezien grote M "geen tijd" heeft om dat te doen,zal het niet meer voor vandaag zijn.

Gelukkig heb ik mijn achterstallige strijk volledig weggewerkt.



En nu ................... is het hier stil want ze slapen alle 2

Geen opmerkingen: