maandag 11 oktober 2010

Vriendschap

Hoe (h)echt kan vriendschap zijn ???

In grote M zijn geval echt wel hecht. Hij en zijn beste vriendje L gaan daar echt wel ver in. Ze dekken elkaar in als de ene iets uitspookt,zwijgt de andere. Als we bv horen dat L iets heeft uitgespookt,en ik vraag 's avonds aan grote M er iets over krijg ik als reactie:" ik weet het niet meer".
Wij krijgen op onze beurt dan weer dingen te horen van de ouders van L over grote M, die wij niet weten. Zelfs in het begin toen ze huiswerk hadden,spraken ze precies af wat ze gingen doen om er onderuit te proberen komen. Zelfs de manier, tijdstip, ..... was net hetzelfde.

Vrijdag hadden ze rapport. Dat van grote M was super goed. Deze morgen op school doen we een praatje met de papa van L. Wat blijkt grote M en L hun rapport was hetzelfde.
Echt niet te geloven.


Moet bekennen heb ook zo een vriendin. Als de ene de andere nodig heeft,weten we dat onbewust en bellen we elkaar. We moeten soms maar denken ik moet een bellen en gegarandeerd mijn vriendin belt of omgekeerd. Maar zoals grote M en L waren / zijn we niet.

1 opmerking:

Juud zei

toch hartstikke fijn zo'n vriendschap en dat hij maar heeel lang mag duren