zaterdag 27 augustus 2011

resultaat herkansing

Deze middag na de training was het zover dan kregen we het resultaat te horen . Zou Grote M verder mogen turnen op dit niveau. Grote M was nog steeds overtuigd van wel.
We wisten wel van vorige week dat hij 75% kans maakt om over te gaan. Dat is veel, 25 % om niet verder te gaan is ook nog veel.

Na de training kreeg M enkele vragen van de trainer.
Trainer: Wil je verder turnen?
M : Ja
Trainer: Wil je wedstrijden doen?
M : Ja
Trainer: Ben je bereid om je zo te blijven inzetten?
M : Ja
Trainer: Is het dan speeltijd tijdens het trainen?
M : Neen
Trainer : M dan mag ik je meedelen dat je verder mag turnen op dit niveau.

Grote M kwam uit de turnhal gelopen en hij zei, mama ik mag over. Joepie ik mag 2 keer over, nu en ik mag naar het 2de leerjaar!!!!
De trainer kwam nadien bij ons om het nieuws ook te vertellen. Hij verwacht dat M nog verder zal evolueren. Ze gaan zien wat hij er van terecht brengt op wedstrijden.
Hij geeft hem nog een jaar de " kans", want M blijft enthousiast. Ik zei ,dat zei J ook hoe moeilijk het soms ook was. Grote M bleef enthousiast, hij bleef ervoor gaan. waar anderen de moed al bij zouden verliezen.
We zeiden dan ook dat hij opkijkt naar P. Maar die zou gestopt zijn met turnen,maar ze gingen zien of hij op woensdagnamiddag de training zou kunnen doen als S niet kan met zijn werk.
Dat zou grote M echt het einde vinden, training krijgen van P . Dan zou ik een vlieg willen zijn om alles vanop afstand te bekijken.