dinsdag 21 februari 2012

vakantie

Deze week hebben de jongens krokusvakantie. Afgelopen vrijdag was het al uitkijken naar de vakantie. Kleine M werd 6 jaar,dus dat werd gevierd op school met zelfgemaakte koekjes om uit te delen, cake in de vorm van garfield, kinderchampagne,...
Vrijdag was het ook een dubbel dagje, het was niet alleen de verjaardag van kleine M maar ook de overlijdensdag van mijn papa. 4 jaar alweer geleden dat hij ons verlaten heeft, echt moegestreden.

Zaterdag is de familie groter geworden. Mijn zus is bevallen van een meisje.
Dus als dat geen goed begin is van de vakantie.

Gisteren was het voor de jongens een echte vakantie dag, de hele dag in pyjama rondlopen. In de late namiddag moesten ze hun kleren wel aan,want grote M had training.
Ze waren gisteren ook in topvorm, kwa streken uithalen, ruzie maken, uitdagen ....

1 opmerking:

Juud zei

nog van harte gefeliciteerd met kleine M. wat is de tijd omgevlogen zeg.het is of nog maar pas zijn kaartje kreeg maar nu is hij alweer 6! wat is het carsborduurwerk mooi geworden. Dat heb je snel gemaakt.de vakantie is alweer voorbij. Kjell helemaal blij. hij verlangt zo naar school!
ik ben nu sinds kort invaljuf op kjells school(betaald!)(ik ga er niet over bloggen denk ik) en er was pas al een juf ziek en heb ik twee dagen gewerkt en klas1/2 les gegeven. was weer superleuk na 2 jaar niet werken.hoeveel weken ben je nu?