dinsdag 6 maart 2012

Grijs haar krijg ik ervan !!!

Deze middag met de post een brief gekregen van de dienst kinderopvang.  Door omstandigheden moet grote M soms in de voor-opvang . Op zich geen probleem ,ware het niet dat deze opvang uit gaat van de stad.
Dus dat wil zeggen een hoop papierwerk. Allemaal goed en wel, maar wij hebben alles al een keer of 4 ingediend en nu is grote M zijn dossier nog niet in orde.
We zijn wel al 6 maand later.
De eerste keer dat grote M in de opvang was ( begin oktober), had manlief allerlei formulieren mee. Ik die ingevuld,manlief had alles de volgende keer dat M in de opvang moest afgegeven.
Enkele weken later begon het , ze hadden nog niks van papieren gekregen. Dus alles opnieuw ingevuld !!
Enkele weken daarna gingen ze" twijfelen" of manlief wel de  papa was van grote M.  Het laatste had ik door gemaild op 24 november 2011 ivm het kinderbijslagfonds ( omdat het op mijn zichtrekening komt,twijfelden ze of manlief wel de papa was)
Dus vandaag krijgen we diezelfde brief met vermelding "attest uitbetalend kinderbijslagfonds" Bel naar het stadhuis krijg ik te horen : ja mevrouw we weten dat er een fout zit in de manier van werken maar we weten niet waar !!!!!

Geen opmerkingen: