vrijdag 14 september 2012

kleren maken de man

Onlangs waren we in de H&M, zagen we er bodywarmers kleine M wilde er geen. Gisteren komt hij af wil er toch zo 1 zoals M. Dus zo gingen we vandaag terug. Maar geen bodywarmers.
Ziet kleine M er gekleurde broeken liggen. Zegt hij opeens zo een fluo groene wil ik. Manlief zei nog is het niet beter zo een oranje/ bruin. Kleine M vast beraden : neen een groene
Dus stelde hij zelfs ook voor om ze te passen. Wat dan ook een primeur is voor hem :-)
De broek werd goedgekeurd, maar dan moest er nog t-shirt bij,wat iets wat bij fluo groen past had hij niet.
Kiest meneertje er nog 2 van cars bijpassend bij zijn fluo groene broek.
Onlangs zei er nog iemand, je mag van geluk spreken met jongens alles wat je die aandoet is goed. Hier dan toch niet. Kleren maken de man ;-))

Dacht even terug aan mijn eigen kindertijd. Ik was ook zo als ik rebels kon zijn deed ik het ook en nog steeds :-)

1 opmerking:

TIO zei

Hier gaat dat gelukkig nog allemaal naar mijn zin :-)