donderdag 15 augustus 2013

Hortensia koopjes

Begin deze week had ik 2 hortensia's gekocht waar 50% afging. De reden was dat ze verwelkt waren.
Ik zei tegen manlief als je die genoeg water geeft komen die terug goed. Manlief bekeek me met een blik aan die ga je toch geen geld geven.
Dus ik zette mijn zin door en kocht 2 verwelkte hortensia's voor samen 6,5€. Thuisgekomen die sukkelaartjes water gegeven en na een half uurtje zagen ze er al een pak "frisser" uit.
Nog wat water gegeven, en ze kwamen mooi recht.
Ik zei tegen manlief heb je al eens gekeken naar de hortensia's, maar hij had nog niet gekeken maar hij ging toch eens kijken.
Hij zei dat had ik nu niet verwacht.

Deze morgen bij Intratuin stonden de hortensia's ook in promotie, daar heb ik er ook 2 gekocht .
Deze waren wel frisser ;-) maar ook aan de helft van de prijs.

Straks gaan we deze nog planten.

Geen opmerkingen: