maandag 7 juli 2014

een verwittigd man/ vrouw .....

Baby M is echte een deugniet. Zijn leukste spelletje is tegenwoordig "spookje" spelen.
Nu de grote broers thuis zijn is het nog zo leuk.  Hij heeft echt de tijd van zijn leven.
Want wat moet je meer hebben ,dan 2 grote broers die je bedienen op je wenken. En is er al eens ruzie met de grote broers begin je te wenen en dan troosten ze je, want het is wel zielig als je kleine broer weent. Tja een keizerke voor iets ( kindjes geboren met een keizersnede hebben de eigenschap zich gedragen als een keizer)
Maar de laatste dagen heeft hij iets nieuws.
Dan zegt of vraagt hij ;"mama boos"
ik : neen mama is niet boos
hij: mama boos
ik : neen mama is niet boos
Zo gaat hij wel even verder, maar ondertussen weet ik dan wel dat er iets komt waarom ik dan wel boos moet zijn. Dat hij wat uitsteekt , dus met andere woorden als het bij hem begint te kriebelen krijg ik al een verwittiging. :-)

Geen opmerkingen: