woensdag 7 januari 2015

Aan het lijntje ....

Sinds vorige week probeer ik onze kinderarts te bereiken ivm met een vraag over een zalfje dat grote M gebruikt.
Begin december had de kinderarts een zalf voorgeschreven voor grote M. Na een week of 3 moest ik haar iets laten weten. Nu was het net vorige week de 3de week. Ik bel, ze was met vakantie ( alle begrip voor ze heeft zelf ook 4 kinderen), de verpleegster zegt ik zal het vragen aan die arts. Enkele minuutjes later is ze terug aan de lijn met de medeling ; Dr .... zei als ik die zalf voorschrijf zeg ik altijd de tube gebruiken tot ze op is.
Dus ik wist nog steeds evenveel.
Maandag bel ik terug de eerste 2 keer nam er niemand op, de derde keer wel ( 3de keer goede keer ;-)) Kreeg te horen ( een andere verpleegster) de kinderarts doet vandaag geen consultaties, bel morgen nog eens. Gisteren ochtend bel ik opnieuw, kreeg te horen van weer een andere verpleegster als je deze middag  belt vanaf 15u, doet de kinderarts consultaties dan kunnen we je doorschakelen.
Gisteren namiddag bel ik opnieuw kreeg te horen van dezelfde als 's morgens " mijn collega die het antwoordt weet is net weggeroepen" We bellen u vandaag nog op.
Gisteren niemand meer gehoord.

Vandaag ging ik naar het ziekenhuis om papieren weg te doen die de kinderarts moest invullen en vraag aan de verpleegster wanneer ik onze kinderarts het best kan raadplegen.
" Tja mevrouw het beste is dat u eens belt"
Ik zei haar dat ik al 6-7 keer heb gebeld en echt van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Dus heeft ze opgeschreven waar ik bijwas voor de kinderarts om me terug te bellen.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Nou zeg, wat irritant! Goed dat ze de arts nu jóu laten bellen. Ik vind het niet erg fraai hoe ze met mensen omgaan.

Huisvlijt