maandag 4 mei 2015

De wet van Murphy

Je kan zo van die dagen hebben dat alles , maar dan ook alles tegenzit. Wel hier is het zo een dag.
Het begon deze morgen aan school van grote en kleine M.

* Zet hun fietsen op slot, haal de sleutel ervan en het cilindertje komt mee. Dus naar manlief gebeld dat hij deze avond om de jongens gaat.
* baby M zijn sap vergeten in zijn boekentas te steken. Zie zijn drinkfles staan rond 10u .
Dus gebeld naar school om te zeggen dat ze zijn sap uit zijn "noodkoffertje" moeten geven.
* Ik vertrek aan school deze middag, hoor ik mijn fiets kraken en raar doen. Kijk ik zie niks en rij verder, niks meer gehoord. Bijna thuis , merk ik dat de ketting van de tandwielen is.
Ga te voet verder ( +/- 150m )
Thuis kijk ik nog eens en zie dat er een spaak gebroken is en dat die de oorzaak is van de ketting.
* Een 3-tal weken geleden doe ik mijn strijkijzer naar de winkel omdat het niet meer opwarmt . Ik had het 6 maand. Dus het viel nog onder garantie.
Vorige week belden ze dat ze wachten op 1 onderdeel en dan was het klaar.  Daarnet belden ze ,dat ze het niet meer gingen herstellen maar dat ze het gingen omruilen.

Geen opmerkingen: