maandag 4 mei 2015

toch nog een gouden randje

Na de tegenslagen vandaag , heeft de dag toch nog een gouden randje gekregen. Begin april had ik een blogje geschreven over onze 2de vondeling poes.
Dat ze zwanger was had ik er toen niet bij gezet.  Elke dag zagen we ze dikker en dikker worden. Elke dag werd ze minder schuw. Gisteren had ze enkele uren binnen gezeten. We lieten haar wat rond neuzen, eten, .....
Ik zei gisterenochtend nog tegen manlief, het zou weleens voor elke moment kunnen zijn. Misschien deze nacht nogwant dan is het volle maan.
Vandaag had ik ze de hele dag niet gezien.
Deze avond manlief ging het achterwielvan de fiets vervangen, komt op eens prutske ( zo noemt ze nu)  tevoorschijn haar dikkebuik weg.
Manlief had het nog niet gezien,ik zei hem kijkhaar dikke buik is weg.  Ze is bevallen in het hok waar Jeckel( onze 1ste vondeling) is geboren.
Als pruts uit het hok is ,gaat Jeckel wel eens kijken.  Hoeveel het er zijn weten we niet, dat is nog even afwachten.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Leuk, jonge katjes! Ik ben benieuwd hoeveel het er zijn!

Huisvlijt