dinsdag 24 januari 2017

dankbaar

Dankbaarheid zit in kleine dingen, hele kleine dingen net zoals geluk. Sinds vorige week ben ik extra dankbaar en extra gelukkig. Een ongeluk ligt in een heel klein hoekje. Gisteren was ik bij de huisarts, die was " van haar melk" omdat ze me zag. Zo dankbaar, .... Manlief kreeg vorige week van een collega te horen " je mag er niet teveel aan denken dat het goed is afgelopen" , manlief zei tegen de collega "hoeveel kunnen het er nog navertellen, na een dode hoek ongeval? Wij zijn heel dankbaar dat het zo is afgelopen" Ik heb pijn, slaap slecht door de pijn, ..... maar ben dankbaar, dankbaar voor de lieve woorden, de hulp, ....

2 opmerkingen:

Sandra zei

Amai. Gelukkig is alles goed afgelopen. Pas achteraf besef je het goed.

Sterkte want je zult het ook moeten verwerken.
Ik zou je graag willen helpen met een nieuwe/andere fietskar.

Liefs, Sandra

Sabrina zei

Sandra, dank je wel