donderdag 19 januari 2017

Engelbewaarder(s)

Het scheelde gisteren niet veel of het was gedaan met deze blog. Een ongeluk ligt in een kleine hoekje. Gisteren zijn mini M en ik met de fiets aangereden door een vrachtwagen en nog enkele meters meegesleurd. Ik had mini M gehaald van school en was op weg om kleine M te halen. Het was op een kruispunt, het was groen ik moet het kruispunt over en de vrachtwagen draait rechtsaf. Ik probeer nog uit te wijken, maar helaas.... Was het een "dode hoek ongeval" of een onoplettendheid van de chauffeur. Weet zelfs niet of zijn richtingaanwijzers gingen ?? De ( Roemeense) chauffeur was niet echt behulpzaam. "Gelukkig " waren er andere chauffeurs onmiddellijk gestopt om hulp te bieden. Er was een mevrouw die zich ontfermde over mini M, ze zei dat ze alles had zien gebeuren. Een aantal mama's vanop school kwamen hulp bieden. Grote M werd opgevangen bij zijn vriend Y en kleine M werd opgevangen door een andere mama en vriend van grote M. De fietskar is onherstelbaar en mijn fiets ( die ik nog maar had van eind mei 2016) heeft ook betere tijden gekend. Achterwiel , rem geraakt dit is op het eerste zicht. Wat ik wel weet is dat mini M en ik een goede engelbeschermer hebben. Mini M is ervan af gekomen met een schrammetje aan zijn elleboog, ikzelf een zwaar gekneusde voet waar ik een aantal dagen niet op mag stappen.

1 opmerking:

Miss Milla at Home zei

Je hebt heel veel geluk gehad. Het had heel slecht kunnen aflopen. Dat zal wel heel erg schrikken zijn geweest.