donderdag 29 juni 2017

bedankjes

Einde van het schooljaar betekent ook bedankjes voor de juffen. Anders was het brownie in een pot. Maar de juffen van kleine M hadden dit al eens gekregen bij grote M, de juf van mini M had dit vorig jaar al gekregen ( vorig jaar 1ste kleuterklas , nu 2de kleuterklas)
Dus bedacht ik een ander bedankje. Ik had nog mini weckpotjes over van grote M zijn communie. We hebben veel losse thee omdat we fervente theedrinkers zijn. Dus vulde ik een potje met lindebloesemthee, een ander potje met rooibos orange lemon lime ( een ideale ijsthee) en een derde potje met mini merci chocolaatjes.
zo zag het eruit:

De hulptitularis van grote M zei: oh dat is leuk, en ideaal ik ga in de vakantie op reis met de caravan en weet je ik neem het gewoon mee. ideale potjes voor in de caravan. De titularis zei, hier ga ik nu eens echt van genieten.

Geen opmerkingen: