vrijdag 11 juli 2008

Nieuwe hobby voor de kindjes.

Milan en Matyas hebben een nieuwe hobby denk ik, namelijk RUZIE , elkaar pijn doen, sommige momenten maken ze elkaar net niet een kopje kleiner. Gisteren had ik hen een uurtje niet gehoord, de reden ze hadden elkaar nat zitten maken. Ze drupten hun kledij was zo nat ,die kwam precies juist uit de wasmachine.
Daarna kreeg ik een serenade, " wij willen niet in bad, dat is veel te koud en nat". Maar dat ze in de gietende regen en met druipende kledij rondliepen was niet koud en nat.
Het ruzie maken gaat zo ver dat ze het overal doen, maar letterlijk overal zelfs je boodschappen gaat doen . Begin deze week ,ben ik gewoon buiten gegaan en naar de auto terug gekeerd.
Gisteren weer hetzelfde liedje, terug ruzie in de winkel. Zelfs al zitten ze in een aparte winkelkar, toch slagen ze erin.
Matyas begint Ai , broerie doet mij pijn. Milan doet er een schepje bovenop en zo zijn ze gestart.

Onze buren zijn tevreden als het avond is en dat ze in hun bed liggen denk ik. Volgens mij weten ze straks héél goed de uren dat ze wakker zijn.
Dan wil Milan nog een trompet ,maar die krijgt hij zeker niet. Of we krijgen eens deze dagen een klachten van burenlawaai en geluidshinder.

Geen opmerkingen: