donderdag 3 juli 2008

onkruid

Tegenwoordig is mijn grootste hobby precies : onkruid wieden. Dat groeit rapper dan de rest in mijn tuin. Om van de rupsen nog maar te zwijgen ,die blijbaar heel veel zin hadden in witte kool.

Dan vorig weekend nog een ongenodigde gast gehad in mijn serre : een RAT . Gelukkig heeft manlief ze met een val op te zetten kunnen vangen. Gelukkig was het maar 1.
Maar zie die beesten liever niet en geen schade aangericht. Voor de nieuwsgierigen onder ons wat er in de serre staat: * tomaten
* oranje paprika
* groene - rode paprika
* kropsla ( soort Milan van AVEVE )
* Spaanse pepers
* Aubergine.

Vandaag geoogst:
* spinazie
* broccoli

De volgende dagen als het mooi weer is, ga ik verder proberen het onkruid te temmen. Maar helaas groeit het rapper dan dat ik kan verwijderen.

Geen opmerkingen: