donderdag 31 juli 2008

Stil

De laatste week was ik stil, héél stil . Heb zelfs een dag of 3-4 niks van hobby gedaan.
niet breien, borduren, met moeite in de tuin.
De reden was mijn vriendin haar broer zijn kindje is overleden.
Het kleine meisje is overleden, 14 maand heeft ze gevochten. Te vroeg geboren en veel te vroeg gestorven. De herinneringen aan mijn eigen kleine meisje.
Het verhaal van kleine Lara* kan je hierop lezen
www.houdevelt.com

Kleine Lara*, is nu in een wereld zonder spuitjes, zonder pijn, ........................

Rust zacht kleine meid

2 opmerkingen:

Tasja zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen en via een andere weg wist ik van het bestaan van vechtende Lara. Ik zag direct een link.
Vreselijk nieuws. Een paar weken geleden zag ik nog een foto waarbij ze net naar huis was gegaan. Het heeft niet mogen zijn :(

Sabrina zei

Het heeft inderdaad niet mogen zijn. Ik kende Lara via haar tante.
Weet helaas wat de ouders nu meemaken , het verlies van een kind.