maandag 17 november 2008

1 maand geleden

Bijna 1 maand geleden was het ...................... de eerste schooldag van Matyas.
Jaja alweer de 1ste schooldag. Matyas was er klaar voor, samen met zijn broerie naar school.
Hij is het ondertussen al goed gewoon en ja hij doet het super.

In de herfstvakantie was hij erin geslaagd om zijn arm te ontwrichten. We weten niet hoe hij erin slaagde, eerst dachten we dat het gebroken was.

Belde naar de kinderarts, kreeg te horen van de receptioniste " mevrouw, geef wat junifen en als hij speelt kijk of hij dan zijn arm gebruikt. Zoniet bel je maar terug naar dit nr voor de kinderarts van wacht"
Ik vraag wie is er van wacht.
Receptioniste " mevrouw, dat weet ik niet,dat hoor je dan wel"
Dank u wel en een prettige avond .

Dan maar naar de huisarts en vandaar naar de spoed. Ondertussen gaf Matyasje geen kik.
Zelfs niet bij het terugzetten van zijn elleboog.

De volgende dag bel ik terug naar de kinderarts om nog iets te vragen. Terug dezelfde receptioniste, vraag om me door te verbinden, kon weer niet zijn. Ik zei " had gisteren ook gebeld en het was ook niet nodig om me door te verbinden. Maar heb wel op spoed gezeten ,omdat mijn zoontje zijn arm was ontwricht" de receptioniste " Oei was het toch zo erg, zal u onmiddelijk doorverbinden".
Gelukkig heeft hij geen last meer van zijn arm, hoewel het nog voorzichtig zijn is geblazen.

Matyas en voorzichtig zijn is soms geen goede / ideale combinatie.

Geen opmerkingen: