dinsdag 4 mei 2010

Wisselen

Grote M loopt al jaren rond met 1 tandje uit. Toen hij 1,5 jaar was, is hij eens onderuit gegaan op een keukenmat. Gevolg een boventand los. Maar elke keer hij goed onderuit ging, viel hij op die losse tand.
Als grote M 3 was, stond hij achter me op een stoel te springen en botste tegen mijn schouder en toen ...... floep bovenste losse tand eruit.
Enkele weken terug zei grote M "mama, mijn onderste tand staat los. Enkele dagen later stond de 2de onderste tand ook los"

Deze middag toen ik Grote M en kleine M van school ging halen, kwam grote M met het "grote nieuws" af. Zijn 2de losse ondertand is eruit. De juf had hem in een papiertje liggen op haar bureau.

Nu moet het wel lukken dat het zijn linkse boventand eruit is en zijn linkse ondertand het gevolg -----> 1 groot gat in zijn mond

1 opmerking:

moeke Vera zei

Ik hoop dat het wisselen vlot gaat ...
onze twins zijn bijna 11 en hebben nog maar 8 tanden gewisseld ...
resultaat: om de 3 maand wordt er een tand getrokken ... ze hebben wel tanden in aanmaak staan, maar de melktanden blijken té sterk om zelf uit te vallen.

BTW: 't zit in de familie: ik ben 36 en heb ook nog een melktand ... :-(