donderdag 29 april 2010

Soms ......

Soms héél soms zou je je kids achter het behang willen plakken of aan de wasdraad .
Wel eigenlijk is het hier al de hele week zo. Vooral kleine M zit weer in zo een periode.
Zijn grote en kleine M te luidruchtig en ik vraag om stiller te zijn,wat doen ze nog wat luider. Is de ene stil begint de andere hem uit te dagen en te treiteren.
Vandaag was het echt de druppel; kleine m kwam als slecht gezind uit de klas,enkele minuten later grote M hetzelfde. Waarom ??!! niemand die het weet. Zij zelf ook niet.
Deze avond waren ze het echt aan het uithangen, niks bracht op. Foeteren, hen negeren nog minder want dan staken ze achter mijn rug nog wat meer uit. Als ik boos was zaten ze me uit te lachen in mijn gezicht.

Toen ze eindelijk in bed lagen heb ik ze dan niet meer gehoord ( oef ) . Na een half uurtje riep kleine M. Ging ff kijken en wat zei hij " mama, ga je niet meer uitlachen" Dacht dat ik het bijna aan mijn hart kreeg.
Soms, héél soms zijn het echte Bengels

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

potverdorie, die was zich maar al te bewust van wat hij deed ... wat een kapoen ...

Nicole Orriëns zei

Pfff... kinderen kunnen het je soms best moeilijk maken. Maar als ze dan maar eenmaal zoet slapen, dan gaat het wel weer.