zaterdag 13 november 2010

Sint

Nu de sint in het land is ,is het aftellen voor een bezoekje aan het "huis van de Sint" en volgende week gaan we naar Sint in de piste. Maar dit weten de kindjes nog niet.
Wat ze echt willen van de sint weten ze zelf niet goed. Vandaag dit,morgen dat, ....
Donderdag avond waren we aan het polsen wat ze wilden. Mijn mama ( mams) en ik hadden een mooie boerderij van playmobil gezien.

een gesprekje tussen mams en kleine M 4,5 jaar

mams vraagt aan kleine M en grote M: Wat zouden jullie graag willen van de sint?
kleine M: strijkparels,een telefoon van Buzz lightyear, ......
mams: misschien iets van playmobil
kleine M: Waarom mams ligt het in je kleerkast??
mams: neen ,hoe kom je daar bij?
kleine M: Aja mams de kadootjes liggen toch ALTIJD in je kleerkast.
Mams: de kadootjes van de sint toch niet,die brengt die toch.
kleine M: Ah mams, je moet dat nog gaan kopen in de winkel


We durfden niet in elkaars gezicht te kijken, mijn mama,manlief en ik.


Tja Grote en kleine M hebben zo hun eigen theorie over de sint en zwarte Piet.

1 opmerking:

Juud zei

wat een slimmeriken! nou t wordt tijd voor een andere verstopplaats geloof ik..