dinsdag 31 mei 2011

afscheid



Zo net afscheid moeten nemen van mijn hondje. Mijn steun, toen we ons meisje verloren. Een vriend voor de jongens. Pekineesjes staan erom gekend niet kind vriendelijk te zijn, maar zij bewees het tegendeel.
Als grote M geboren was,was het liefde op eerste zicht. 20 maand later net hetzelfde met kleine M. Ze lag steeds onder hun wiegje, later ging zij steeds op het speeldeken liggen. Terwijl de jongens ernaast gingen spelen.
Nooit heeft ze uitgehaald naar hen.
Toen mijn papa ziek werd, vroeg ze haar nodige aandacht en is het nooit meer overgegaan. Ik zal ze missen !!

3 opmerkingen:

TIO zei

Veel sterkte hoor!!!!

sarams1987a zei

Enige deelneming.

Ik is nooit leuk om iemand te verliezen.

Veel sterkte toegewenst ;)

Mvg Sarah

Juud zei

heel erg veel sterkte...juist dit hondje was zo bijzonder he.. ze heeft alles meegemaakt bij jullie. alles aangevoeld...jullie verdriet en jullie vreugde...maar weet ook dat zij nu op een bijzondere plek is..en daar hoe dan ook een heel lief speelkameraadje heeft...twee eigenlijk he...veel liefs van Judith