donderdag 19 mei 2011

een kleine onverwachte attentie

Deze namiddag stond ik met kleine m te wachten tot zijn juf en klasje op de grote school waren. Komt opeens de juf van Grote m naar me om te vertellen dat ze een kleine attentie voor me had . Dit omdat ik zoveel tijd doorgebracht heb in het klasje om te helpen met schrijven.
Dit heb ik wekelijks met veel plezier gedaan. Wat is er fijner dan de evolutie mee te maken van kindjes die met veel moeite hun eigen naam kunnen schrijven, te zien welke vorderingen ze maken.Ben er niet aan begonnen met het idee om "iets" te krijgen.
Grote m had een doosje mee met chocolaatjes.
Er was ook nog een kaartje bij met alle namen van kindjes en de juffen erop.

3 opmerkingen:

TIO zei

Dat is een heel mooi presentje en zal inderdaad niet vaak worden gegeven! Geniet ervan!!!

sarams1987a zei

o, dat is een leuke verrassing, het is omdat ze je inzet waarderen, he ;)

Smakkelijk

Juud zei

lief hoor en extra lekker op zo'n manier