woensdag 28 september 2011

draadsnijder en naaldenkoker

Vorige week dinsdag , had ik een logje geplaatst over geduld.
Na nog een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik dat toch reactie. Ze begrepen mijn reactie. Het duurde zolang omdat ze de theenap niet binnen kregen. Als ze bellen met de leveranciers kregen ze ook niet echt een verklaring.
Dus in overleg heb ik de theenap dan geannuleerd en de draadsnijder en naaldenkoker gehouden. De centjes van de theenap heb ik al terug, die had ik maandag al terug op de rekening staan. Maandagmiddag zaten dan deze "hebbedingen" in de bus.


Je kan het gebruiken, en je kan het als sieraad dragen. Maar om als sieraad te dragen vind ik het wel aan de zware kant.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow.. ik ga even bij je terug lezen. Wat een twee mooie schatten heb je hier!

Juud zei

wow ze zien er wel mooi uit!