dinsdag 20 september 2011

Geduld

In onze drukke wereld moet een mens heel wat geduld hebben. Maar soms, heel soms kan men het geduld wel op de proef stellen.
Zo heb ik 3 augustus een bestelling geplaatst via het internet. Het ging om een theenap , draadsnijder en naaldenkoker . Nu 1,5 maand( bijna 2 maand) later heb ik nog steeds niks ontvangen.

Toen ik mijn 1ste mailtje stuurde na 2,5 weken Had ik vermeld dat ik al eerder bestellingen had gedaan in Nederland en dan had ik alles op 1,5 week. Kreeg ik als reactie, dat ze vertraging hadden . Dus wachtte ik af tot de postbode misschien een pakje mee had.

Eind augustus, nog steeds niks dus opnieuw een mailtje gestuurd,dan was de reactie :" de artikelen die je bestelde hebben we niet in voorraad,en de leverancier is met vakantie"Normaal binnen max 2 weken heb de bestelling . Alle begrip voor,iedereen heeft recht op vakantie ,dus wat doe je dan geduldig afwachten.

Vorige week maandag niks ontvangen,nog steeds niet. mijn geduld raakt een beetje op. Dus mailtje 3 . Geen reactie gekregen :-( Geduldig af gewacht tot vrijdag als de postbode was geweest. Maar vorige week geen pakje :-(((

Vorige week vrijdag dan maar mailtje 4 gestuurd, ze krijgen nog 1 week dan heb ik 7 weken geduld gehad. In het mailtje vermeld als ik mijn bestelling niet heb deze week ik wel mijn geld terug wil. Het was de eerste keer dat ik daar bestelde,maar ook de laatste keer !!!
Tot hier toe weer geen reactie gekregen. Zeggen ze niet " Klant is koning"

Dan staat er wel op hun website " U krijgt de artikelen snel thuis geleverd."
Mijn geduld is echt bijna,maar dan ook bijna op.

3 opmerkingen:

TIO zei

Sja... wat is de kans dat je je centjes zal terug zien he... Ik hoop alsnog dat je je bestelling zal ontvangen.

Sabrina zei

Heb vandaag toch nog reactie gekregen.Het probleem is bij leverancier van de theenap. Daar krijgen ze ook geen deftige uitleg.
We zijn tot een akkoord gekomen,de rest van bestelling sturen ze alsnog op, het geld van de theenap storten ze terug

Juud zei

had dit berichtje gemist. nouzeg daar hadden ze ook wel eerder mee kunnen komen. welk bedrijf was t. heb je inmiddels al wat ontvangen?