woensdag 9 november 2011

buikbaby

Voor de nieuwsgierige lezers ;-) Met buikbaby is alles in orde.
Momenteel ben ik 18,5 weken ,voor mij is dit over halfweg. Door mijn voorgeschiedenis van ons engeltje krijg ik extra controles. Mijn bloeddruk heeft nu nog nooit zo laag gestaan, meestal staat hij hoog en daar neem ik wel medicatie voor.

Wat het geslacht betreft, wij weten het al maar ik verklap niks. Als (trouwe) lezer mag je steeds een gokje wagen. Voor het resultaat zal je toch geduld moeten hebben.

4 opmerkingen:

TIO zei

Wat gaat het snel seg...
Geen idee natuurlijk wat het wordt, ik gok een meisje.

Anoniem zei

leuk om te horen dat alles goed gaat ermee.

weten je kinderen al wat het is ?

zolang het maar gezond is en alles heeft, dat is het belangrijkste he.

Sabrina zei

De jongens weten wat het is, maar zeggen zelf ook niks.Gisteren vroegen mijn mama en zus aan grote M wat het was. Hij zei "dat ga ik nu eens niet zeggen"

Juud zei

wow ik ijk er al naar uit! jongen of meisje.. is evenleuk..mmm ik ga er eens over nadenken wat t zou kunnen worden