vrijdag 3 augustus 2012

Hangt er iets in de lucht ??

Volgens mij is er iets op til. Hangt het in de lucht, zijn het zenuwen voor het 1ste leerjaar, ..... Weet het echt niet. Maar wat ik wel weet is,dat kleine M VERSCHRIKKELIJK is.
Kan de dagen dat hij echt braaf is op 1 hand tellen. Het zijn er wel geteld 4
Andere dagen is hij echt irritant ( schandelijk om dit als mama te zeggen), loopt hij uit de dagen en zijn eigen zin te doen.

Vandaag is het weer zo een dag, de zoveelste op rij.
* uitdagen, als ik reageer begint hij te lachen
Grote M doet er een ferme schep bovenop
* Dan begint hij te krijsen

Vorige week had hij een zo dag iedere keer baby M sliep deed hij wel iets dat baby M terug wakker was.
* beginnen zingen
* krijsen
* roepen
* .....

Onlangs zei ik nog tegen hen, mama kan veel hebben maar als haar geduld op is dan .....
Grote M zijn reactie: mama als jou geduld op is, hebben we het wel verschrikkelijk hé.

1 opmerking:

TIO zei

ik begrijp wat je bedoeld, hier is vooral den oudste niet te genieten... gisteren ging het wel tot na het avond eten...
Het lijkt vaak alsof ik enkel tegen hem loop te zagen, maar als de andere iets stout doen krijgen die het ook wel te horen,dat weet ik van mezelf, hij is gewoon het stoutst voor de moment, en zoals het vroeger altijd al was is het binnenkort weer iemand anders van de kinderen...
Hier ook gehad int weekend, hij zag mij niet graag want ik ben altijd boos tegen hem... tja, dan moet hij maar braaf zijn natuurlijk, de dag erna kreeg ik een knutselwerkje van hem, dus ik weet dat hij mij toch nog graag ziet :-)
Het is niet altijd simpel he...
Hier spelen ze eigenlijk altijd flink samen maar sommige dagen doen ze mekaar meer pijn dan wat anders en ik moet altijd alles wel 5x herhalen, vooral dan tegen de oudste...