dinsdag 6 november 2012

Wat achter

Ik loop hier precies wat achter op mijn blog. Het lijkt wel of ik hier niks meer creatief doe. Maar dat is het zeker niet.
Zal binnenkort nog eens wat foto's posten.
Het bakken heeft op een laag pitje gestaan in afwachting van een nieuwe keuken, met grote oven ( YESYES). Maar het opmeten liet op zich wachten. Dus heb ik ondertussen nog wat gebakken in mijn combi-microgolfoven.
Ik vorige week gebeld, bleek er was een misverstandje gebeurd. Wij waren aan het wachten op het opmeten, in de keukenwinkel waren ze aan het wachten op een seintje van ons wanneer ze konden komen. dus afgelopen zaterdag is er iemand langsgeweest. De nieuwe keuken komt er dus begin volgend jaar om precies te zijn 16 januari.
Dus tussen kerst en nieuwjaar zal er hier vanalles gebeuren, kasten leegmaken, afbreken, .....
Dan moet ik( misschien) nog bakken voor de babbyborrel van ons neefje mini-baby-M die zondag geboren is.

Op het gebied van handwerken, is het poezenkussen van kleine M ,klaar  tis te zeggen, het moet nog afgewerkt worden. Nog een achterkantje eraan stikken en opvullen.
Maar ga dit doen als grote M zijn kussen klaar is. dat is een projectje dat ik volgende week zal starten.
1 paar uilen wanten zijn er klaar, de muts voor kleine M is ook klaar nog juist oogjes haken en erop naaien. Het gilet voor mij is ook al een eindje gezet, ben aan de sjaalkraag bezig.
Voor grote M staat er 1 want op en een trui.
Mijn andere borduurwerkjes liggen te wachten. En tussen deze drukte door gaan de muzieklessen ,turntrainingen en zwemlessen verder.
Baby M is ondertussen ookal 7 maand. Een blije baby die op zijn eigen tempo de wereld verkent. Meestal echt vertederend.

1 opmerking:

Juud zei

wat vliegen die 7 maanden alweer om zeg!hier wordt ook druk gehandwerkt..heb zoveel materiaal liggen dat ik nog wil verwerken...gezellig