donderdag 21 februari 2013

Alles of niks

Vandaag is het echt een dagje van alles of niks. Eigenlijk is het al de hele week bijna zo.
Deze morgen was het een open klas moment in de klas van grote M . Het ging over cijferen.
Ik had grote M al gezegd mama blijft zolang baby M het kan uithouden. Dus zo gezegd, zo gedaan. om kwart na 9 half 10 was baby M te moe en ben ik al vertrokken.
Thuis gekomen, sliep hij heel goed in de maxi cosi. Dus iets beginnen kon ik niet want dan zou hij wakker worden. Een uurtje later was hij wakker, hem laten drinken omdat hij nog moe was in zijn bedje gelegd, maar dat was geen succes.
Hoe moe hij ook was, hem er terug uitgehaald, terug laten drinken en ja hoor mama was "tutje" van dienst. Maar ondertussen is er nog niks gedaan, de was wacht om opgehangen te worden, de strijk wacht en de berg groeit en groeit.
Om 13 uur baby M terug in zijn bedje, dat hij toch eindelijk slaapt. Maar moet hem bijna gaan wakker maken om de grote en kleine M van school te halen.
Wat heb ik tot nu gedaan:
* de vaatwasser leeggemaakt er terug opvullen, straks de brood-,koeken -en fruitdozen van de jongens erbij en aanzetten
* was opgehangen
*2 cakes gebakken ( zalig om dit te kunnen in 1 oven)
* aardappelen geschild
Ik hoop dat ik morgen kan strijken of die komt me tegen aan ons hek ;-)

1 opmerking:

Juud zei

zo weer even lekker bijgelezen!!!!hahah baby m houdt je lekker bezig. maar wat heerlijk ook om hem zo dicht bij je te hebben steeds...al komt er niets van huishouden.kom je wel aan je handwerkjes toe???