maandag 18 februari 2013

Van alles wat ....

Vrijdag mocht ik dan bellen voor de resultaten van baby M en zoals gedacht viel het heel goed mee . Het was zoals verwacht hij heeft ijzer en vitamine D tekort. Dus moet ik zien dat ik een ijzer-suplement en vit D in hem krijg. Probeer hem nog meer vast voedsel te geven, maar dan zou hij sommige dagen heel de dag in zijn stoel zitten.
Moet eerlijk toegeven, afgelopen donderdag heeft hij (voor zijn doen ) flink aardappeltjes, wortels en vis gegeten. Maar heb soms ook de indruk dat het hem niet vlug genoeg gaat vaste voeding eten.
* hij wil alleen eten
* wil niet echt geholpen worden wat ik soms wel mag doen is zijn lepeltje opscheppen
* sinds woensdag hangt hij ( plakt hij nog meer aan mij) en zegt hij op zijn manier " mijn mama"

Vrijdag vertrokken we ook naar zee voor een weekendje. We gingen naar zee met de familie voor de verjaardag van mijn zus haar dochtertje die vandaag jarig is.  Zaterdag zijn we dan gaan wandelen, mijn petekindje N was ook bij ons. Hij had vorige week gezegd tegen mijn zus dat hij ging spelen met kleine M ( hij zegt dikwijls mijne M)
Voor N was het leuk vertoeven tussen de jongens :-) hij heeft 2 zussen. zaterdag avond hadden we nog een etentje.
Zondag was het dan "grote" dag voor kleine M. Hij werd 7 jaar, daar keek hij echt naar uit denk dat hij was beginnen aftellen met nieuwjaar. Overal was aan het aftellen,  thuis , op school,.....
17 februari , heeft ook een andere kant voor ons. Het is ook de dag dat mijn papa overleed.
Gisteren dus alweer 5 jaar geleden, op kleine M zijn 2de verjaardag.

Gisterenmiddag terug thuis kon ik beginnen aan de traktatie. Cake-pops versieren, de cake-pops had ik al gebakken en in de diepvriezer gestoken.En dan inpakken.

Geen opmerkingen: