donderdag 11 april 2013

Kind en Gezin

Dinsdag moest Baby M op consultatie bij Kind en Gezin. We hebben er eigenlijk een haat - liefdes verhouding. Het was al ten tijde van grote M, en nu nog steeds.
Als je iets niet doet volgens het boekje ben je een slechte ouder, een complimentje of een bevestiging krijg je er zelden.
Ik had me al voorbereid en was op mijn hoede. 

Het begon al toen baby M werd gewogen en gemeten, bij het wegen kregen we al te horen "amai, die weegt ook niet veel" Hij weegt 7 kg960 voor 1 jaar en is 71 cm
Bij de dokter viel het mee.
Daarna bij de verpleegster:
Welke melk drinkt hij: ik : borstvoeding
Verpleegster: nog altijd
ik: ja
verpleegster: nog niet zinnens om te stoppen
ik : neen
verpleegster: proficiat, zo zouden er meer moeten zijn
Dan vroeg de verpleegster of we baby M al hadden laten onderzoeken ivm met zijn gewicht.
Ik zei ja, de kinderarts vind hem normaal en voor een borstvoedingskindje perfect.
Verpleegster: ja onze curves zijn op basis van flessenvoedingskindjes, dat kan je inderdaad niet vergelijken. Hij is inderdaad perfect kwa lengte,gewicht,......( tja de grote wogen op 1 jaar ook maar +/- 8,5 kg)
Ik zei: baby M is een baby/kind hoe moet het niet volgens het boekje
de verpleegster: Wij leggen inderdaad een veel te grote druk op de kinderen

Kortom ze spraken dinsdag zichzelf tegen * roloog*



1 opmerking:

Juud zei

hahaha goed zo..en jij weet zelf wel of t goed met hem gaat.