vrijdag 23 mei 2014

Pijn

Sinds een aantal weken heb ik last van een geblokkeerde nek en schouders. Wat verschrikkelijk pijnlijk is.
Heb het op een "belachelijke" manier opgelopen. Heb het opgelopen door werken op de grote baan en ik met de bakfiets van het fietspad moest met de bakfiets. Elke keer de bakfiets van het fietspad duwen van de verhoging door de goot. Elke keer veel kracht zetten.
Nu zijn de werken gedaan maar de asfalt laag moet nog gedaan worden , dus moet ik elke dag een groot stuk over kassei. Want dat is nu het "vervangfietspad".
Maar elke dag of meerdere keer per week staat er dan nog auto's geparkeerd. Dus is het van de kassei afwijken, door de goot de baan op.
Deze week nog stond er een auto geparkeerd, ik sukkelde omdat de wielen bleven steken in een put. De auto vertikte dan nog om hem te verzetten.
Grote M dan uitgestapt, dan ging het iets makkelijker. Tussen de auto's dan meer verder gereden.

Vorige week nog woorden gehad met een hoogbejaarde chauffeur. Eerst keerde hij zich ( op het spitsuur) nadien stond hij op het fietspad , knipperlichten ( bestaat dat voor een auto !!!!???), dan stopte hij reed hij verder allemaal op het fietspad. Dan stopte hij , stapt hij ( kon nog met moeite stappen, maar rijden nog wel auto !!!!!!) uit om zich te excuseren 8-)  Tja hij kon niet anders want de parkeerstrook moet nog asfaltlaag krijgen. Dus de logische reactie is dan maar ,fietsers in gevaar brengen.
Heb hem gezegd de fietsers moeten altijd oppassen en uitwijken voor koning auto. En ik moest dan nog met volle bakfiets uitwijken, en tussen de auto's rijden.
Daar antwoordde hij niet op. Ik was echt heel boos.
Wij wonen op 2,5 km ( enkele rit) van school, op zich niet ver maar bij momenten moet ik 6-7 keer stoppen, uitwijken omdat er een auto op het fietspad staat !!
Deze ochtend nog 2 keer op enkele meters van elkaar.

Geen opmerkingen: