zondag 2 november 2014

geluk en een koopje

Deze ochtend waren we bij Intratuin. We liepen ook door de kerstafdeling. Daar stond een tafeltje met koopjes -50%. Daar stond een huisje bij dat we wel mooi vonden.
Even twijfelde manlief en ik nog want er kon wel iets aan zijn. Op goed geluk kochten we het huisje.
Er was geen adapter bij, maar manlief zei ik kan het misschien we "fiksen" dat het toch wel ging.
Daarnet vroeg grote M , mama mag ik nog eens kijken nu bleek het huisje kon ook werken op batterijen. Die hadden we nog liggen , ik stak er batterijen in het huisje en het brandde.
Ik liet het zien aan manlief en zijn reactie was " dat is goed hé dat het brand" Dus we hebben een kersthuisje voor 7,50 euro . Anders was de kostprijs 14,95 euro.
Alleen de verpakking was stuk.


2 opmerkingen:

saramsades9 zei

mooi koopje, gedaan.

ziet er prachtig uit

Nicole Orriëns zei

Wat een leuk huisje. Ik zou er zo willen wonen!

www.huisvlijt.com