woensdag 26 november 2014

thuisblijfmama

Zelf ben ik  9,5 jaar thuisblijfmama. Eerst geen bewuste keuze, maar nadien wel het lot heeft het zo beslist. Toen grote M 1 jaar bijna 1 jaar was kreeg ik mijn ontslag .
Een weekje later "ontdekte" ik dat ik zwanger was van kleine M. Door mijn voorgeschiedenis zat werken er niet in.
Helaas merk ik als thuisblijfmama dat er soms wel "venijnige" reacties tussen zitten. Sommige zijn jaloers, anderen vinden dan weer dat je te lui bent dat je werkt, ......

Dit las ik vandaag op facebook:.dingen die je beter niet zegt

1 opmerking:

Miss Milla at Home zei

Ik ben nog niet zo lang thuisblijfmam, maar ik krijg toch soms ook rare opmerkingen te verduren. Onlangs vroeg iemand mij of ik mij niet verveel, zo de hele dag thuis. Sommigen kunnen de keuze om thuis te blijven anno 2014 blijkbaar niet begrijpen. Trek je er niets van aan! Ik ben nu vele malen gelukkiger dan een paar jaar geleden. Nog geen moment de ratrace gemist...