vrijdag 20 november 2015

klantvriendelijkheid.

Klantvriendelijkheid is soms ver te zoeken. De laatste weken heb ik er al meermaals " kennis" meegemaakt telkens op dezelfde plaats.  Deze ochtend gingen ze toch een stap te ver bij de bank. Gelukkig niet de bank waar ik klant ben., maar de bank waar mijn mama klant was.
Sinds haar overlijden 1,5 maand geleden hebben mijn zus en ik nog geen deftig advies gekregen.
Een 3-tal weken geleden toen we de factuur kregen van de begrafenis, ging ik die betalen. Ik telefoneerde eerst om te horen of er genoeg contanten waren.
Kreeg aan de telefoon al geen vriendelijke dame aan de lijn. De reactie was al van :
* dat mag ik niet zeggen
* heb je wel een volmacht over die rekening
* ....
Tot op een gegeven moment kreeg ik een reactie die alles behalve was:
* Kan je moeder dat niet zelf doen ( gaat moeilijk als ze is overleden)
Een half uurtje, max 3 kwartier later sta ik op de bank begon het opnieuw; De loketbediende wist van geen telefoontje ( terwijl ze het zelf wel was aan de lijn)
Weer dezelfde vragen en opmerkingen.
De factuur moest doorgestuurd worden naar het hoofdkantoor.
Kreeg geen betalingsbewijs.
Na een weekje later en veel telefoontjes later was het nog steeds niet in order. Terwijl mijn zus en ik al op het kantoor waren geweest voor een overlijdensakte af te geven , ..... Nog steeds advies gekregen. Vorige week  nog maar eens getelefoneerd, dan kreeg ik te horen welk papier ze nog moesten hebben.
Vandaag ga ik dat papier weg brengen en zeg dat ik niet tevreden ben van hun manier van klanten te behandelen. Krijgt die man er een smile op zijn gezicht.
Ik was echt kwaad, zei ook dat ik er niet mee gediend was met hun reactie van " kan je moeder dat niet zelf doen"
Die man zat me dus gewoonweg uit te lachen in mijn gezicht !!!!!
Ik hoop dat we het daar vlug kunnen afsluiten.


Geen opmerkingen: