donderdag 18 februari 2016

Fantasie / Creatief

Fantasie en creatief zijn gaan meestal goed samen. Grote en kleine M staan erom gekend dat ze een grote fantasie hebben.
Baby M moet zeker niet onderdoen voor hen. Hij is de ban van Mega Mindy.
Als hij bij mijn zus is duikt hij meteen in de verkleedkoffer naar het verkleedpakje van zijn nichtje.
Dan loopt hij in het Mega Mindy pakje rond.  Thuis is het zijn eigen versie, zijn regenlaarsjes ( zijn rode) en als cape gebruikt hij een keukenhanddoek. Daar is vorige week de kerstmuts bij gekomen ( dan heeft hij lang haar)
Sinds gisteren is een wasmand zijn capsule om te transformeren.
Vandaag was onze poes Pluis er ook bij betrokken, de poes is dan de boef.
Zalig om hem dan bezig te zien.
Hij heeft echt er echt plezier in!

1 opmerking:

Sandra zei

Fantasie is erg belangrijk...
Ik sta soms te kijken van ons kinderen. Zelf zou ik het nooit bedacht hebben ;-).
Het is mooi als je ze laat doen.
Bij mij is het vaak gewoon omdat het niet anders kan, maar dan sta ik er dan ook met een mond vol tanden.
Ze kunnen zo verbazen: die kinderen van ons.

Liefs, Sandra.