zaterdag 8 augustus 2009

Kunstenaar

Dat ik creatieve kindjes heb ,wist ik al lang. Maar er een picasso bij wist ik niet.
Tot vandaag, Grote M kwam vertellen dat kleine M op de deur aan het schilderen was.
Wat had kleine M nu gedaan; zijn blad met verf op de deur "geplakt".
Werkwijze: je beschilderd de ene kant goed dik met verf,je kleeft deze op de deur. Dan kan je de andere zijde doen. En dan beschilder je maar ook de deur.
Dan geef je hem een uitbrander en dan verschijnt er een big smile op zijn gezicht.
Wetende dan ook dat we 14 dagen geleden nog maar pas geschilderd hebben.
Terwijl ik de kliederboel aan het afwassen was en manlief kleine M een douche gaf zei hij nog fier als een gieter, ik ga nog 1 schilderij maken en dan stop ik.
Manlief zei , zorg maar dat mama dat niet hoort. Hij blijft er fier op kleine M.
Tis me toch wel een grote deugniet en dan wetende dat opa vroeger ook zo was.
Het "kunstwerk" van de meester hemzelve.

Geen opmerkingen: